To do, maybe today!

Hej, jag heter Anna och jag är listoman. Alla i kör- Hej Anna!
Jag skriver listor på nästan allt jag ska göra. Någon sa att det var typiskt kvinnligt och att majoriteten av den kvinnliga delen av befolkningen lever efter sina listor.
Jag tycker att det underlättar min vardag eftersom jag har har lite av ett SL-minne, det kommer och går som det vill utan att jag vet riktigt när. Lite halvjobbigt ibland. Nu när jag kommer att vara hemma en längre period känns det skönt att kunna stryka saker från listan som ett bevis på att jag faktiskt gör ngt på dagarna.
En ny lista varje vecka. Nya saker att göra. Både "måsten" och roliga saker.

Veckans Lista:

Storhandla
Besök hos läkaren
Middag hos K&P- komihåg köp blommor


Fundera på vad göra med de stora tavlorna
Spraya pallen
Kapa upp arbetsbordet
Bära ner skit i frd.

Rensa bland skolpapprena
Betala räkningar


Kommentarer
Postat av: Tjohalia

Jag är exakt likadan! Har minst 2-3 listor samtidigt.

Kram Sandra

2009-01-21 @ 21:43:06
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0