Första andra tredje...

I väntan på att färgen ska torka kör jag ett raca på Tradera och klickar hem en massa krims-krams. Har hittat den jätteroliga avdelningen som heter "Kuriosa". Hur mycket roliga grejer som helst, inte så mycket som jag egentligen behöver men det är ju sååå kul att kika runt. Ett nytt beroende tar sin form i min kropp. Vill ha, vill ha allt.

Klickade hem dom här ransoneringskorten. Vill använda dom i köket på något sätt som en rolig detalj. Och en liten påminnelse om att hushålla med det vi har.


Bild från Tradera.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Kikar in på din fina blogg! Vackra bilder och trevlig läsning. Gillade ransoneringskorten, man kan hitta mycket roligt på Tradera!



Kika gärna in hos mig!

2009-01-30 @ 15:41:39
URL: http://husprojektet.bloggagrati.se
Postat av: Johanna

Haha håller med! Sedan jag upptäckte "kuriosa" avdelningen på tradera har jag köpt en himla massa onödigt (men roligt..) krimskrams... :P Det värsta är att jag har blivit beroende av "sista minuten" på tradera, har man tid kan man hitta massa roligt som man vinner direkt där ju... :P



Ha en rba kväll!

Kram //Johanna

2009-02-05 @ 21:35:31
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vilken kul sak med ransoneringskorten =)

Jag tror jag måste besöka kategorin kuriosa, har inte vart in på den tidigare =)

Kram Rebecka

2009-02-08 @ 15:46:19
URL: http://roomdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0