Ibland....

....går luften ur en totalt. Livet ställs på ända och allt hamnar i oordning. Den senaste tiden har varit turbulent men ändå vilar en slags beslutsamhet över oron. Att livet inte alltid blir som man vill är ju ingen nyhet men det tar ett tag att vänja sig vid nya mål och en ny tillvaro.
ibland fastnar man i onda spiraler och behöver en rejäl knuff för att ta sig ur dom. Och det gör ont att bli knuffad. Luften går ur en och allt som tidigare var verkligt ligger bortom min kontroll. Men att bli knuffad in på ett nytt spår betyder inte att allt är förlorat. Målet finns kvar men vägen blir annorlunda.

För att samla energi och ta oss tid tillsammans åker vi bort en vecka till värmen och laddar om.

Kommentarer
Postat av: Lena

ey babe! Min mobil pajkade för ett tag sen så jag har inte kvar ditt nummer, kan du messa mig? Sen så tänkte jag bara säga att tanten mitt emot oss har kolat vippen. Flytta in? :D

2009-10-20 @ 23:28:25
URL: http://www.koala.nu/blahblah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0