Massa mässa

Dagarna går fort och snart är det dags för LIA. Längtar så!!!! Skönt att inte behöva sitta och pendla 3,5-4 timmar varje dag till skolan. Min LIA-plats ligger ganska nära där jag bor så restiden blir kanske en halvtimme...förstå att jag längtar, och dessutom kommer jag att börja 9.30. Underbart!! Sovmorgon here I come.

Dagen idag har varit fartfylld och väldigt blöt! Regnet har öst ner non-stop hela tiden. Inte kul, speciellt inte för dom som var ute och samlade mossa.....ja alltså vi håller på att förbereda vår monter som kommer att finnas på Trädgårdsmässan i april. Eller det är inte en monter utan en terrass. I den terrassen kommer det att finnas vissa element som inkluderar mossa, mer än så säger jag inte!!Hehehe. Jag tror att vår terrass kommer att bli jättefin (och inte för att skryta men det är faktiskt min grupps förslag som kommer att visas upp.) Tjoho!

Nej nu ska jag umgås lite med sambon som har ledig dag....inträffar inte så ofta, iallfall inte att de är efter varandra.

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0