A hot weekend

Okej värmen är skön och härlig, men nu vill jag ha lite regn. Skulle behövas både på mig och i skog och mark. Snustorrt överallt.
Hade tänkt att jag skulle arbeta lite med mitt examensarbete idag men nej jag tror jag väntar till ikväll när det har blivit en grad kallare eller så. Det blev inget brödbak i fredags(tyvärr Lena) så jag hade en tanke på att göra det idag också men nej det känns inte heller så lockande. Däremot låter en lite fisketur i kväll mer lockande...så det blir det nog.
Annars flyter dagarna på,bildligt talat, och igår var vi ute på kryssning i skärgården. Pappa fyllde år så vi åkte på "Tusen öars kryssning" i Stockholms skärgård. Vi har verkligen en fin skärgård och med god mat och trevligt sällskap blev det en väldigt trevlig dag.
Nej nu ska tydligen käre D starta sitt nya hälsosamma liv och har dragit på sig sin pulsklocka så det blir en promenad i den "underbara" värmen. Jag fick tydligen "äran" att följa med, avundsjuka va!!??

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Lena

Meh! Jag som väntade och väntade. Båttur låter mysigt, ha rni en sån?

2008-07-28 @ 15:09:46
URL: http://www.koala.nu/blahblah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0