Strålande huvudvärk.....

Solen har strålat hela dan och det har varit alldeles alldeles....underbart. Men vaknar man med en blixtrande huvudvärk och raspande hals vill man bara dra något gammalt över sig. Tyvärr! Tog en lite promenad med D innan han stack till jobbet och fick lite frisk luft men resten av dan har jag spenderat på soffan.....med persiennerna nere. Äsch då! Har bara surfat runt lite kort på några bloggar och ska svara på kommentarer så fort det slutar susa i öronen och hela rummet snurrar när jag sitter upp. Lite halvjobbigt. 
Jaja sånt är livet, hoppas dock att det inte är långvarigt för på fredag ska vi gå R.E.A på Hamburger börs och då vill man ju inte vara krasslig.
Vill helst vara lite mer kry tills imorrn så jag kan gå till skolan för då står det motorsåg på schemat och en heldag i skogen med brummande maskiner. Jättekul men skit jobbigt, jag brukar vara helt död efter en sån dag så vi får se om det kommer nåt inlägg imorrn. Annars syns vi på fredag då jag är ledig. Nääe nu ska jag äta lite och dricka 168:e koppen te för idag. Tjoho!!

Ha det bra
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0