Seg som ett kolasnöre....

....känner jag mig för tillfället. Dagen har lixom sniglat sig lite fram med lite flyttstädning hos svåger och svägerska lite slapptid hemma och väntan på att melodifestivalen ska börja....guud man låter som en riktig pensionär. Jaja man få skylla på att jag inte är riktigt på topp just nu.
Ja jag lyckades sega mig iväg till skolan i torsdags och fick vara ute i skogen halva dan och såga och jag fällde det träd som jag är mest nöjd med hitills. Mitt i prick så att säga....sen var jag nöjd med den dan och gick mest omkring som en ökenvandrare med halsduken uppdragen över näsan och mössan långt nere i pannan. Var väl egentligen inte nån bra idé att gå till skolan eftersom det straffar sig efteråt. Men jag är nöjd med mitt fällda träd så det var värt det!!
I fredags, efter att ha sovit typ 16 timmar!!!, var jag faktiskt ganska pigg och vädret var ju strålande så jag och käre D gick ut på långpromenad. Skönt med lediga fredagar! Tog med mig kameran och tänkte att jag kunde knäppa lite bilder. Ja en bild hann jag ta innan batteriet tog slut......planering, Anna, planering! Jamen ett kort blev det iallafall som kan beskådas här under...inte det bästa, men det enda!
På kvällen var det ju dags för lite kulturell(?) underhållning i form av R.E.A. Ja det går väl inte att komma därifrån utan att ha dragit på smilbanden i stort sett hela tiden.....helt hysteriskt roligt. Jag måste erkänna att Sussie Eriksson är en liten favorit. En hel lyckad kväll även fast maten inte var den bästa vi har ätit...!! Nej men nu börjar Melodifestivlen...so got to go!

image4


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin bild. Vide är verkligen vår. Seg som ett kolasnöre... det var ett kul uttryck.Det ska jaganvända när det passar. Själv är jag dock på hugget nu när ljuset återvänder. :)

2008-02-17 @ 20:04:53
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0