Mentalt tillstånd: koma

Har för tillfället lite plugg-koma. Känns som om jag inte gjort annat de senaste dagarna än att plugga plugga plugga. Ögonen går i kors och det enda jag har mig själv upprepa är växtnamn....jag blir tokig. Imorse hade jag en tryckande huvudvärk och det blev inte bättre av ett oavbrutet borrande här utanför. Okej det fick bli en pluggfri dag för att bevara den mentala hälsan....det som finns kvar av den!

Har funderat en del på vad jag ska göra av all den tapet som vi har över från sovrummet. Det är typ väääldigt mycket över, skulle nog kunna tapetsera ytterligare en vägg. Som vi har det nu har vi en "skänk" som är gjord av två köksskåp som är ihopsatta med en bänkskiva på. Tänkte att jag skulle sätta upp skåpen på väggen en bit upp, de står på ben nu. Sätta skivor runt hela skåpet för att rama in det och tapetsera insidan med tapeten. Som den asien-nörd tänkte jag göra något liknande det här skåpet från Bazaar. Enkelt, vitt med en mörkare skiva runtom. Kan bli bra tror jag, måste bara övertala sambon om det.


Bild Bazaar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det lät som en läcker idé, kram Sandra

2008-08-14 @ 23:37:35
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Petra

Det låter som en superidé. Tapet är det bästa som finns, man kan förändra så mycket.

2008-09-15 @ 00:23:25
URL: http://www.metrobloggen.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0