En midnattsblå skönhet...

Åhh blev helt överlycklig när jag igår hittade en supertjusig klänning till bröllopet i typ den andra affären vi gick in i. Och affären är mystiskt nog Axelsson´s. Har alltid tyckt att det är en tantaffär(tycker väl det fortfarande iochförsig) men de hade en avdelning som var lite mer "ungdomlig" med kläder från Vila. Förnekar dock starkt att det är jag som börjar bli gammal och handlar i tantaffärer.....ville bara poängtera det! En liten kofta från Vila blev det också i svart, eftersom det är svart detalj som klädsel.Klänningen är iallafall midnattsblå lite spetsaktig med ett sidentyg under......ehhh får nog ta ett kort på den imorrn för att ni ska förstå.
Glad blev jag iallafall eftersom jag trodde att vi skulle få gå runt hela dan och bli sura och griniga, D var inte hel överlycklig från början.....ehmm jag råkade ladda ur bilbatteriet så vi fick lite starthjälp precis innan....som sagt inte helt lycklig men han blev lite gladare när det gick racerfort att shoppa. 1,5 timme från start till klänning, smycken, smink och lunch var avklarad. Snabba puckar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0