Stackars liten......not!

Sambon ringde.....
-Elektrikern kommer inte idag.....
-Nähä, när kommer han då??
-Imorrn.....klockan nio!!!!(tung suck, underförstått det är väldigt jobbigt och det är hemskt synd om  mig)
-Jaaaha.......
-Ja alltså imorrn på morgonen, så jag måste gå upp tidigt även imorrn
-Men man kan väl inte påstå att nio är speciellt tidigt!!?
-.......(tystnad).....men vi hörs senare då!Hej då!

Kom inte och säg till en som kliver upp 05.30 att 9 är tidigt. Hrmpf man är nästan lite förnärmad!

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

haha nio är ju seent. :D Min sambo börjar jobba 4 mil från stan klockan 7 så han är ju uppe med tuppen. Själv tar jag sovmorgon till 7. ;)

Tack för att du INTE säger att allt komemr ordna sig och bli bra, för det är totalt omöjligt att det blir det igen. Man får ta vara på den tid man har helt enkelt! Kram

2008-05-07 @ 10:07:52
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0